loading...
بازي
dany بازدید : 255 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

dany بازدید : 349 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


بازی تاکسی دیوانه یا همان Crazy Taxi یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین بازی های زمان خود بود و موقع عرضه آن با استقبال بیش از حد کاربران مواجه شد. هر چند این بازی قدمت بسیار بالایی دارد و ممکن است بازی خور های جدید با آن آشنایی نداشته باشند ولی با تجربه آن چنان محو در بازی می شوند که گذر زمان را احساس نکنند ! این بار از سایت بازی های رایگان نسخه کامل و بدون نیاز به نصب این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. در بازی Crazy Taxi شما بایستی با تاکسی خود مسافران را بردارید و به مقصد برسانید. البته هر چه قدر با سرعت و رعایت نکردن قانون بیشتری این امر را انجام دهید از طرف مسافران کرایه بیشتری دریافت خواهید کرد. امید است با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 632 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از هواپیما های جنگنده معروف و قدرتمند که چندین سال پیش مورد استفاده بسیاری از کشور هایی که در آن جنگ بود قرار می گرفت , F16 یا همان Fighter 16 است. این بار از سایت بازی های رایگان بازی جذابی که برای هدایت این نوع هواپیما ساخته شده و F16 Multirole Fighter نام گرفته برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی شما هدایت کامل یک جنگنده F16 را در دست می گیرید به طوری که بسیاری از بخش های آن از جمله تیک آف , مسیر و جهت ها , سرعت و موشک ها تحت کنترل شما خواهد بود. امیدواریم با دریافت این بازی بسیار هیجان انگیز به بخشی از رویا های خود برسید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 214 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


یکی از بازی هایی که در طی دو سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در بین تمامی کاربرانی که به بازی های کامپیوتری علاقه مندند کسب کرده که پس از تولید نسخه معمولی آن چند سبک جدید از جمله فصول ( Seasons ) عرضه شد. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه جدید ( 2.3.0 ) و فوق العاده زیبای بازی Angry Birds Seasons را برای شما عزیزان به صورت رایگان و از لینک مستقیم آماده کرده ایم. در این نسخه از بازی چندین مرحله جدید به آن اضافه شده و تنوع مراحل بیشتر شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 323 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


بازی فوق یکی از بازی های اکشنی است که روایت های جنگ جهانی را به رخ می کشد. این بازی در سال 2003 میلادی ساخته و عرضه شده و داستان بازی از اینجا شروع می شود که شما 48 ساعت قبل از جنگ جهانی در مقر نیرو های دشمن هستید و باید ماموریت هایی را که بر عهده دارید به نحو احسند انجام دهید تا روند جنگ در پایان به نفع شما تمام شود. وجود انواع سلاح های سرد و گرم پیشرفته و ساده , جذابیت بازی را چند برابر کرده است. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج را که Airborne Troops Countdown To D-Day نام گرفته به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,583
  • بازدید کلی : 60,813