loading...
بازي
dany بازدید : 553 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)


بازی جنگ های صلیبی در سال 1993 از شرکت اس اس ال منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبازتند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند .
در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابهع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دبیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.
این بازی دو نسخه دیگر هم دارد که بزودی آن ها در سایت میهن دانلود قرار داده می شوند.
برخی از ویژگی های بازی و عکس ها در ادامه مطلب 

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بسیار بالا در زمان خود
-ساختن نقشه به سلیقه خود
-ساختن سواره نظام
-قابلیت بازی به صورت داستانی
-دارای نژاد های مختلف
-قابلیت بازی به صورت آنلاین
-ساختن خانه های مختلف
-بنا کردن دیوار به دور شهر
-ساختن برج برای دیدبانی
-ساختن پیاده نظام
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 300 مگاهرتز به بالا
رم 64 مگابایت به بالا
-گرافیک 8 مگابایت به بالا



دانلود پارت 1 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 4 با حجم 100 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com


dany بازدید : 287 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (1)

Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بالاتر نسبت به نسخه قبلی
-اسلخه های جدید تر
-منابع جدید تر
-قابلیت ساخت نقشه به سلیقه خود
-ساخت سواره نظام
-ساختن شوالیه
-ساختن کمانداران مختلف
-موضوعی زیبا
-هیجان بالا
-نمره 9.2 در گیم اسپات
-مناسب برای سنین بالای 8 سال
-انجام گرفتن بازی در قرون وسطی
سیستم مورد نیاز:
-
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 1.4 گیگاهرتز به بالا
-رم 256 مگابایت به بالا
گرافیک 32 مگابایت به بالا-
924072_20050428_screen002.jpg
s24776_pc_25.jpg

پسورد:www.mihandownload.com
-------------------------------------------------------------
نسخه فارسی:
دانلود پارت 1 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 3 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 4 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 5 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 6 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 7 با حجم 90 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com

dany بازدید : 235 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (2)

ازی The Baconing را می توان نسخه جدیدی از DeathSpank ها دانست، چرا که کاراکترها و شخصیت های بازی نظیر آن می باشد. این بازی مهیج با ژانر RPG توسط کمپانی Hothead Games حمایت شده است و کمپانی Electronic Arts نیز حق نشر آن را بر عهده داشته است. بازی مربوط به موجودات عجیبی است که به انسان های شاخ دار، یا گوزن آدم نما شهرت دارند و در دنیایی پر خطر به سراغ ماجراجویی می روند. مکان های تخیلی و جهنمی عجیبی در بازی مشاهده خواهید کرد که هریک به نوبه خود منحصر بفرد طراحی شده اند. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و مراحل متنوع آمیخته با زد و خورد های هیجان انگیز را در این بازی تجربه خواهد کرد. در بازی نیروهای مختلفی به دور از قدرت بشری را مشاده خواهید کرد که هریک از آنها برای گیمر تازگی دارد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد که با یک گیم پلی منحصربفرد می تواند یک بازی خاطره انگیز را که در ذهن ها می ماند رقم بزند.

The Baconing cover small دانلود بازی The Baconing مخصوص کامپیوتر

 

 

dany بازدید : 246 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

 

بازی HERCULES یک بازی اکشن است که شخصیت بازی یک مرد نیرومند به نام هرکول است. هرکول خود یک شمیر زن حرف ای است و مدل های مختلف سلاح ها را نیز با هرکول تجربه می کنید . هرکول مشتان نیرومندی دارد که می تواند ستون های یک خانه را به آسانی نابود کند. راستی گفتم که هرکول قدرتمند است و می تواند سنگ هایی دو برابر خود را نیز بلند کند.  هرکول بعد از گذراندن هر مرحله با غول های متفاوتی مبارزه می کند که باید آنها را شکست بدهد. سعی کنید کوزه ها را در بازی جمع کنید چون باعث می شود رمز مرحله ها را پیدا کنید و دیگر از مرحله اول شروع به بازی نکنید. گرافیک بازی تا حدودی ضعیف است ولی بازی از مرحله های خوبی برخوردار است. بازی بر روی رایانه های معمولی اجرا می شود و احتیاج به تجهیزات پیشرفته نمی باشد.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود بازی با حجم ۱۸.۳ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

توجه : بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده در پوشه بازی فایل HERC.REG ابتدا اجرا کنید و بعد فایل HERCULES.EXE را اجرا کنید و از بازی لذت ببرید.

dany بازدید : 244 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)


 

دانلود بازی درایور

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Driver: Parallel Lines که توسط کمپانی Reflections Interactive در سال 2007 منتشر شد ، مجموعه نسخه های درایور از طرفداران بی شماری برخوردار است زیرا این بازی با پا عرصه ی بازی های کامپیوتری سبک نویینی در بازی های سبک اتومبیل رانی به جهانیان معرفی کرد ، درایور که از Ps 1 کار خود را شروع کرد بسیار پر طرفدار بود و کسانی که با کنسول Ps 1 تجربه ی بازی درایور را داشته اند حتما از آن به عنوان یک بازی خاطره انگیز و جذاب یاد می کنند آن زمان که نامی از بازی های بزرگ همچون GTA نبود درایور یکه تاز سبک اتومبیل رانی / اکشن  بود اما با ورود آنها و فقدان گرافیک مطلوب در نسخه های جدید برای بقا در بازار رقابت می توان گفت که امروزه نقش درایور نسب به چند سال پیش کمرنگ تر شده است نسخه Driver: Parallel Lines که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم نسخه بسیار هیجانی و زیبا با ساختاری متفاوت از لحاظ گرافیکی می باشد ، زیرا بافت و گرافیک در این نسخه بسیار بهبود یافته که به جذابیت و زیبایی بازی بسیار کمک می کند ، هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت پی سی دی دانلود کنید

 


تصاویری از بازی :

دانلود بازی درایور

دانلود بازی درایور

دانلود بازی درایور

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت لینک های 500 مگابایتی

دانلود بازی درایور دانلود قسمت اول فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت دوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت سوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت چهارم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت پنجم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت ششم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور 2.6 GB

دانلود بازی درایور رمز: www.p30day.com

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,598
  • بازدید کلی : 60,828