loading...
بازي
dany بازدید : 274 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/2/strolangd_www.lxl.ir.jpg

بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی  به صورت تک پارت  می توانید از سایت  ال ایکس ال به طور کاملا رایگان دریافت کنید.این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.

 برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-سی پی یو ۱.۶ گیگاهرتز به بالا
-رم ۵۱۲ مگابایت به بالا
گرافیک ۱۲۸ به بالا

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :    ۱.۵۴  gig

dany بازدید : 238 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (2)


بازیکنان.

 

در فوتبال بازیکن فردی است که بر پایهٔ قوانین فوتبال٫ فوتبال بازی می‌کند. در یک بازی فوتبال هر تیم ۱۱ بازیکن دارد که یکی از آن‌ها دروازه‌بان است و بقیه یا پدافندگر یا بازیکن میانه و یا مهاجم هستند.

 دروازه بان

در بازی فوتبال به کسی که برای نگهداری و محافظت از دروازه می‌کوشد و مانع ورود توپ به داخل آن می‌شود دروازه‌بان می‌گویند. دروازه‌بان تنها بازیکنی است که می‌تواند از دستانش برای گرفتن توپ استفاده کند.(البته فقط در محوطه مشخص شده یا به اصطلاح محوطه ۱۸ قدم)

مدافع]

 

مدافع بازیکنی است که در پشت هافبک‌ها قرار دارد و اولین هدفش پشتیبانی از دروازه‌بان است. وظیفهٔ اولیه او جلوگیری از حریف است برای گل زدن.البته مدافع کار های دیگری هم دارد که یکی از مهم ترین آنها پشتیبانی از هافبک هااست . البته دفاع های چپ و راست در حمله کمک زیادی دارند.

هافبک یا بازیکنان میانه]

 

هافبک یا بازیکن میانه بازیکنی است که جایگاهش بین پدافندگر(مدافع) و مهاجم است(در شکل با رنگ آبی نشان داده‌شده‌است). وظیفهٔ اصلی آن‌ها بی بهره کردن تیم حریف از توپ است(که معمولاً با تکل انجام می‌شود)٫ تا توپ را به تصرف خود درآورند و برای مهاجمان خودی بفرستند.

فوروارد/مهاجم ]

 

فورواردها یا مهاجمان بازیکنانی هستند که در نزدیک‌ترین ردیف به دروازهٔ حریف بازی می‌کنند که مسئولیت گل زدن را دارند

dany بازدید : 248 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (2)

 

ازی فوتبال ورزشی است تیمی که در آن دو گروه یازده نفره در مقابل هم بازی می‌کنند و اغلب آن را پرطرفدارترین ورزش جهان

می‌دانند. این ورزش در زمینی مستطیل شکل با پوشش چمن یا چمن مصنوعی انجام می‌گیرد که در انتهای عرضی دو ضلع آن دو دروازه قرار داده شده‌است. هدف وارد کردن توپ به دروازهٔ حریف است. دروازه‌بان تنها کسی است که در این بازی حق دارد از دست‌ها و بازوهای خود برای گرفتن و مهار توپ استفاده کند. دیگر اعضای تیم توپ را اغلب با استفاده از پا و ضربه زدن به آن به گردش درمی‌آورند، گاه نیز ممکن است از سینه یا سر خود استفاده کنند. هر تیمی که بیش‌ترین گل را به حریف بزند برندهٔ بازی است. اگر بازی در پایان با گل‌های برابر پایان پذیرد نتیجه بازی را مساوی اعلام می‌کنند یا این که بازی به وقت اضافی کشیده می‌شود و سپس ممکن است ضربات پنالتی تعیین‌کننده بازی باشد.

قوانین فوتبال مدرن و به شکل امروزی آن در کشور انگلستان وضع شد. نهاد اداره‌کننده فوتبال در جهان فیفا نام دارد که اغلب آن را به اختصار فیفا می‌نامند. معتبرترین مسابقه در این رشته ورزشی جام جهانی فوتبال نام دارد که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این رویداد هنگام برگزاری بینندگان زیادی دارد که شمار آن دو برابر بینندگان بازی‌های المپیک تابستانی است.

dany بازدید : 270 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)



کد خبر : 47476     زمان ارسال : پنج‌شنبه 13/05/1390 20:47

لو، بالاک را براي ديدار با برزيل دعوت نکرد

ايلکاي گوندوگان براي بار اول به ترکيب تيم ملي آلمان دعوت شد.


در حالی که تیم ملی آلمان روز دهم آگوست در دیداری دوستانه مقابل برزیل قرار خواهد گرفت، یواخیم لو لیست بازیکنان فراخوانده شده به ترکیب ژرمنها را اعلام کرده است.

نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسد، عدم حضور میشائیل بالاک در ترکیب تیم لو است. البته بعد از جنجالهایی که میان او و لو ایجاد شد، دعوت نشدن او به ترکیب ژرمنها چندان عجیب به نظر نمی رسید.

لیست اعلام شده توسط لو برای دیدار دوستانه مقابل برزیل بدین ترتیب است:

دروازه بانان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ) ، تیم ویسه (وردربرمن)

مدافعان: دنیس آئوگو (هامبورگ)، هولگر بدستوبر (بایرن مونیخ) ، جروم بواتنگ (بایرن مونیخ)، فیلیپ لام( بایرن مونیخ)، بندیکت هوودس (شالکه)، متس هوملز (دورتموند)، کریستین ترش (وولفسبورگ)

بازیکنان خط میانی:
سون بندر (دورتموند)، ماریو گوتزه (دورتموند)، ایلکای گوندوگان ( دورتموند)، کاکائو (اشتوتگارت)، تونی کروس (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، باستین شواین اشتایگر  (بایرن مونیخ)، لوکاس پودولسکی (کلن)، مارکوس رئوس (مونشن گلادباخ)، سیمون رولفس (بایرلورکوزن)، آندره شورله (بایرلورکوزن)

فورواردها:
ماریو گومز  (بایرن مونیخ)، میروسلاو کلوزه (لاتزیو)

dany بازدید : 309 یکشنبه 26 تیر 1390 نظرات (0)

مواد لازم

پنير خامه‌اي 270 گرم
شكر 250 گرم
خامه فرم‌گرفته 200 گرم
نسكافه سه قاشق چايخوري
آب‌جوش 5/1 قاشق چايخوري
آناناس نگيني 400 گرم
پودرژلاتين 5/1 قاشق سوپخوري
آب آناناس نصف پيمانه
وانيل 1/8 قاشق چايخوري
بادام خردشده 50 گرم

كيک پنير آناناس و قهوه

كيک پنير آناناس و قهوه

طرز تهیه

مواد لازم كف قالب

بيسكويت شكلاتي بدون كرم پودرشده 300 گرم

 كره آب‌شده 125 گرم

طرز تهيه كف قالب

اين مواد را با هم مخلوط كرده و كف قالب كمربندي 26 سانتي را چرب كرده، مخلوط بيسكويت و كره را كف تابه بريزيد و با دست يا قاشق فشار دهيد و در يخچال بگذاريد.

برای مواد میانی از مواد گفته شده استقاده کنید

طرز تهيه مواد ميانی

ابتدا آب آناناس را در ظرف كوچكي ريخته، پودر ژلاتين را روي آن بپاشيد حالت اسفنجي كه گرفت روي بخار آب قرار دهيد تا حل شود و بگذاريد خنك شود. در ظرفي پنير خامه‌اي را 30 ثانيه با همزن هم بزنيد، بعد شكر را اضافه كرده و مخلوط كنيد. نسكافه را در آب‌جوش حل كرده و با وانيل به مايه بيافزاييد. ژلاتين آب‌كرده و خامه فرم‌گرفته را نيز اضافه و مخلوط كنيد. در صورت دلخواه آناناس را هم اضافه كنيد. اين مايه را روي مايه بيسكويتي درون قالب بريزيد. سطح آن را صاف كنيد و روي آن بادام بريزيد و در يخچال به مدت پنج تا شش ساعت قرار دهيد.

اين چيز كيك جزو آن دسته چيز كيك‌هايي است كه احتياج به فر و پختن ندارد و فقط در يخچال آماده مي‌شود. بنابراين راحت و آسان مي‌توانيد يك چيز كيك فوق‌العاده داشته باشيد.

نكته:براي آب آناناس هم از آب كمپوت و هم از آبميوه آناناس مي‌توان استفاده كرد.

اگر قالب كمربندي نداريد، مي‌توانيد درون يك قالب معمولي را سلفون بكشيد كه بلندتر از قطر قالب باشد كه موقع جدا كردن كيك پنيري، با كمك اين سلفون كيك را از قالب در آوريد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 1,888
  • بازدید کلی : 61,118