loading...
بازي
dany بازدید : 251 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (2)
 

 

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

دانلود در ادامه مطلب...

dany بازدید : 329 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی HITMAN SNIPER CHALLENGE هیتمن تک تیرانداز
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|کرک اضافه شد|
|نسخه ی multi7 اضافه شد|
نام بازی  : HITMAN SNIPER CHALLENGE
پلتفورم : pc
ژانر: First-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix Europe
مد بازی : Single-player
حمایت توسط : IO Interactive
درجه بندی سنی : Mature
قابلیت آنلاین:دارد
HITMAN SNIPER CHALLENGE عنوان یک بازی فوق العاده جذاب است که  کاربرانی پی سی زمان زیادی را برای انتشار آن منتظر بودند. این بازی بنا بر اعلام کمپانی سازنده 15 می سال 2012 موعد انتشار داشته است که با تاخیر هایی رو به رو بوده است.
dany بازدید : 248 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی Prototype 2 نمونه ی اولیه
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|کرک بازی اضافه شد|
نام بازی: Prototype 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision 
مد بازی : Single Player.Multi Player
حمایت توسط : Radical Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
به عنوان بازی ای که تمام  شخصیت های  آلوده و منفی آن جدید هستند، بازیکنان ایجاد یک راه باریک خونی در یکی از بیابان های  شهر نیویورک را توسط گروهبان جیمز هلر تجربه خواهند کرد. عملیات مجهز به قدرت بی نظیر و جدید shape shifting است. بازیکنان به تدریج انبارهای وسیعی از مهمات جنگی و سلاح های کشنده بیولوژیکی جدید می سازند. که در  عنوان توانایی آنها در شکار، کشتن و از پا در آوردن استفاده می شود تا رسیدن به هدف نهایی یعنی کشتن... اَلِکس ... مِرسِر ..است !

 

 
dany بازدید : 260 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/gclyqje4agiczoftaf.jpg


در سال 2007، شرکت BioWare با عرضه بازی Mass Effect بار دیگر موجودات فضایی و سیارات ناشناخته را بر سر زبان‌ها آورد. این استودیو توانست با ساخت دنیایی زیبا و شخصیت پردازی و داستانی جذاب و همینطور سبک Action-RPGِ خود تعدادی از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را جذب کند. پس از عرضه شماره 2 و کسب جوایز متعدد و نقدهای خوب، این سری به حدی محبوب شد که تعداد زیادی کمیک و رمان برای آن منتشر شد و به تازگی ساخت فیلمی بر اساس نسخه اول این بازی نیز تایید شده است. سازندگان پس از معرفی آخرین شماره از این سه‌گانه، تبلیغات زیادی انجام دادند و هر از گاهی اطلاعاتی از بازی نیز فاش می کنند. تبلیغات به اندازه‌ای است که شرکت BioWare این نسخه را بهترین بازی تولید شده توسط خود می‌داند.مطمئناً از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سری داستان زیبای آن است. داستان نسخه سوم در ادامه شماره‌ی پیشین می‌باشد . داستان از جایی شروع می‌شود که فرمانده شپرد به دلایلی به زمین می‌آید اما در این حین گونه پر رمز و راز Reaper با نهایت توان خود به زمین حمله می‌کند و شپرد نیز مجبور به فرار از زمین می‌شود تا با به دست آوردن متحدینی برای خود، زمین و کل کهکشان را نجات دهد؛ البته چگونگی نجات زمین قطعاً به انتخاب‌های شما وابسته است. داستان این شماره جزئیات بیشتری دارد و به رمان‌های این سری نیز توجه شده است، به عنوان مثال سازندگان فاش کردند که Illusive Man که در شماره قبل فرمانده شپرد را زنده کرده بود، این بار قصد کشتن او را دارد. انتظار از داستان این نسخه بسیار بالاست و از قرار معلوم با داستان پیچیده‌تری نسبت به قبل روبرو هستیم.

در این بازی همانند شماره 2 می‌توانید ذخیره نسخه پیشین را به این نسخه انتقال دهید. سازندگان گفته‌اند که حتی تصمیمات شما در نسخه 1 در چگونگی پایان این نسخه تأثیر بزرگی خواهد داشت و در کل در این نسخه تصمیمات شما تأثیرگذارتر هستند و پایان بازی از یک پایان خیلی بد تا یک پایان خیلی خوب متغیر است.
 

dany بازدید : 255 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

dany بازدید : 349 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


بازی تاکسی دیوانه یا همان Crazy Taxi یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین بازی های زمان خود بود و موقع عرضه آن با استقبال بیش از حد کاربران مواجه شد. هر چند این بازی قدمت بسیار بالایی دارد و ممکن است بازی خور های جدید با آن آشنایی نداشته باشند ولی با تجربه آن چنان محو در بازی می شوند که گذر زمان را احساس نکنند ! این بار از سایت بازی های رایگان نسخه کامل و بدون نیاز به نصب این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. در بازی Crazy Taxi شما بایستی با تاکسی خود مسافران را بردارید و به مقصد برسانید. البته هر چه قدر با سرعت و رعایت نکردن قانون بیشتری این امر را انجام دهید از طرف مسافران کرایه بیشتری دریافت خواهید کرد. امید است با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 632 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از هواپیما های جنگنده معروف و قدرتمند که چندین سال پیش مورد استفاده بسیاری از کشور هایی که در آن جنگ بود قرار می گرفت , F16 یا همان Fighter 16 است. این بار از سایت بازی های رایگان بازی جذابی که برای هدایت این نوع هواپیما ساخته شده و F16 Multirole Fighter نام گرفته برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی شما هدایت کامل یک جنگنده F16 را در دست می گیرید به طوری که بسیاری از بخش های آن از جمله تیک آف , مسیر و جهت ها , سرعت و موشک ها تحت کنترل شما خواهد بود. امیدواریم با دریافت این بازی بسیار هیجان انگیز به بخشی از رویا های خود برسید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 214 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


یکی از بازی هایی که در طی دو سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در بین تمامی کاربرانی که به بازی های کامپیوتری علاقه مندند کسب کرده که پس از تولید نسخه معمولی آن چند سبک جدید از جمله فصول ( Seasons ) عرضه شد. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه جدید ( 2.3.0 ) و فوق العاده زیبای بازی Angry Birds Seasons را برای شما عزیزان به صورت رایگان و از لینک مستقیم آماده کرده ایم. در این نسخه از بازی چندین مرحله جدید به آن اضافه شده و تنوع مراحل بیشتر شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 323 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


بازی فوق یکی از بازی های اکشنی است که روایت های جنگ جهانی را به رخ می کشد. این بازی در سال 2003 میلادی ساخته و عرضه شده و داستان بازی از اینجا شروع می شود که شما 48 ساعت قبل از جنگ جهانی در مقر نیرو های دشمن هستید و باید ماموریت هایی را که بر عهده دارید به نحو احسند انجام دهید تا روند جنگ در پایان به نفع شما تمام شود. وجود انواع سلاح های سرد و گرم پیشرفته و ساده , جذابیت بازی را چند برابر کرده است. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج را که Airborne Troops Countdown To D-Day نام گرفته به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 243 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)


بازی پسر نیرومند یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و کمی ماجراجویانه است که در آن پسرک با به کار گیری توانایی های قهرمانانه ی خود به نجات دختری می رود که به آن علاقه دارد. وجود معما های بسیار خلاقانه همراه یبا صحنه های اکشن و جنگی جذابیت بازی را دوچندان کرده است. هم چنین به مرور زمان قدرت دشمنان نیز افزایش می باید که شما باید با استفاده از فکرتان آن ها را نابود سازید. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده هیجان انگیز و جذاب که CID The Dummy نام دارد , به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dany بازدید : 208 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

بار دیگر یودا کشاورز با بازی جدیدی بازگشت تا سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان این سرگرمی کامپیوتر شبیه سازی شده فعالیت در مزرعه به صورت واقعی را در شرایطی سخت در طول فصل های مختلف به اشتراک عموم بگذارد.
در Youda Farmer 3 فصل ها رئیس اصلی شما و درگیر در طول فصول و یک مزرعه کوچک تنها زمین باقی مانده شما است. در یک شب طوفانی زمستانی بر اثر وضع بد هوا بسیاری از مزارع به کلی ویران شده است. بار دیگر وظیفه دشوار بازسازی مزرعه و روستا به گردن شماست. مواجهه با زمستان های سرد، مشکلات بهار، تابستان گرم و طوفان ها نیاز به مهارت کشاورزی شما بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد.
بازی کشاورز مزرعه در صورت پیشرفت در کار خود، امکانات ویژه جدیدی به کمک خواهند آمد که شما را در گذر از مراحل سخت یاری میرساند. ایجاد مزارع جدید و مفازه ها، گرفتن سفارشات برای ایجاد رستوران های جدید تجاری و خرید ابزار جدید برای بهبود و سرعت کار از عمده عملکرد های شما در این بازی کامپیوتری است. مهارت کشاورزی خود را در 6 بازی چالش انگیز و در طول نمایشگاه های سالانه کشوری نشان دهید و در یک بازی شبیه سازی شده مزرعه واقعیت را تجربه کنید.

Youda Farmer 3 Seasons 1.6 PC Game - بازی شبیه سازی واقعی مزرعه

برای دانلود بر روی ادامه ی مطلب کلید کنید

نظر بدهيد

dany بازدید : 308 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)


دانلود رایگان بازی Call of Duty: United Offensive

به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , MediaFire,Rapidshare



نام بازی: Call of Duty: United Offensive
پلتفورم : pc
ژانر: Historic First-Person Shooter
سال انتشار:2004
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
حمایت توسط : Gray Matter
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Call of Duty: United Offensiveیکی از بهترین نسخه های سری بازی های ندای وظیفه میباشد که خیلی از گیمر ها ورژن 1.5 را به آن اختصاص داده اند.به جرات میتوان گفت که این بازی در نوع خود بی نظیر میباشد.ناشر این بازی طبق معمول کمپانی اکتیویژن میباشد و توسط Gray Matter ساخته و منتشر شد.در ادامه به شرح بازی میپردازیم : ندای وظیفه (به انگلیسی: Call of Duty) یک سری بازی‌های رایانه‌ای تیراندازی اول شخص و سوم شخص است. اولین بازی‌های ندای وظیفه قابل استفاده از رایانه‌های شخصی‌ بودند ولی سیستم‌های پردازش کننده به کنسول گسترش یافتند. بیشتر بازی‌های این سری در مورد جنگ جهانی دوم هستند به غیر از ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین و ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۲، و ندای وظیفه: بلک اپس که مربوط به جنگ سرد است. بازی‌های ندای وظیفه متعلق و منتشر شدهٔ اکتیویژن هستند و برای مک‌ها به وسیلهٔ آسپیر مدیا منتشر شده اند. سازندگان اصلی این بازی‌ها اینفینیتی وارد و تری‌آرچ هستند که بازی‌های دیگری با سازندگانی نظیر گری متر اینترکتیو، اسپارک آنلیمیتد، پای استادیوس، امیز انترتینمنت، ریبلیون دولوپمنتس و ان-اسپیس توسعه میدهند. انواع موتور بازی استفاده شده برای ساختن این سری بازی‌ها شامل آی‌دی تک ۳، تری‌آرچ ان‌جی‌ال و ای‌دابلیو ۴.۰ میباشند.جالب ایت بدانید هماهنگ با نوامبر ۲۷، ۲۰۰۹، کل فروش سری ندای وظیفه به ۵۵ میلیون شمار در سطح جهان رسید.گیمر های جهان هم اکنون منتظر نسخه سوم از جنگ های مدرن میباشند.


يک نظر

dany بازدید : 238 شنبه 16 مهر 1390 نظرات (0)

بازي کوچک اين هفته، نمونه ديگري از بازي‌هاي سبک آرکانويد است. اين بازي کوچک که Action Ball 2  نام دارد، نمونه بسيار خوبي از سبک آرکانويد محسوب مي‌شود. در اين سبک، با توپ و راکت، بايد موانع پيش رو را از مقابل برداريد. ئوليت بازيکن، جلوگيري از خروج توپ از رينگ به‌وسيله راکت است. تقريبا کمتر کسي با اين سبک ناآشناست اما در Action Ball 2 به اين گيم‌پلي ساده و حتي شايد تکراري، جزئيات زيادي افزوده شده است. در نگاه اول، اين بازي نوعي نقش‌آفريني محسوب مي‌شود. با پيروزي در مراحل و کسب امتياز قادر خواهيد بود برخي از توانايي‌هاي راکت را که در اين بازي يک سفينه فضايي است، با توجه به سبک بازي خود تقويت کنيد. تقويت قدرت تخريب سلاح‌ها، ابعاد راکت و... از اين توانايي‌هاست. علاوه بر اين در طول مراحل اين بازي آيتم‌هاي بسيار زيادي موجود است که شايد نمونه آن‌ها را در هيچ بازي ديگري نديده باشيد. بارش شهاب‌سنگ از آسمان، شليک رعد و برق، احضار نيرو‌هاي کمکي به‌شکل روبا‌ت‌هاي جنگجو و... از جمله اين آيتم‌ها هستند. گرافيک اين بازي نيز بسيار خوب طراحي شده است.

قابلیت های کلیدی بازی Action Ball 2:
- محیط کاملا سه بعدی
- بارش شهاب‌سنگ از آسمان، شليک رعد و برق و...
- گرافيك بسيار مناسب بازي
- صداهاي بسيار جذاب و هماهنگ با تصاوير
- برداشتن موانع توسط توپها با دقت عمل بالا
- نياز به دقت و سرعت عمل بالا
- احضار نيرو‌هاي کمکي به‌شکل روبا‌ت‌هاي جنگجو و...
- نصب سريع و آسان بازي
- تقويت قدرت تخريب سلاح‌ها، ابعاد راکت و...
- سازگار با سخت افزارهاي معمولي
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


( ادامه متن ... | 4536 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 4.33 | بازدید : 8102 تاريخ : سه شنبه، 19 مرداد، 1389 )

dany بازدید : 264 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (1)

بازی عصر امپراطوری دوم یک بازی کامپیوتری استراتژی کاملا واقعی از در قرون وسطی می باشد که از بازی های قدیمی با طرفداران بسیار بوده و امروز در سایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی در سال ی می باشد.
به خاطر موفقیتی که این بازی کامپیوتر داشته نسخه طلایی آن نیز منتشر گردیده است. لازم به ذکر اس2001 منتشر شد، و دومین سری از بازی عصر امپراتوری توسط مایکروسافت منتشر شده که جنگ و آماده سازی برای کشور گشایت که این بازی توسط کارشناسان استراتژی مایکروسافت ثبت شده است. در این بازی بر رهبران افسانه ای، فاتحان و تازه کاران به جنگ، فن آوری و مبارزات اهمیت ویژه ای داده شده است.

Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion PC Game - بازی عصر امپراتوری کشور گشایی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 95/98/Me/XP/NT 4.0 sp 5
  • گرافیک: Super VGA 2 MB
  • رم: 64 MB
  • پردازنده: Pentium 166
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Age-Of-Empires-2-and-The-Conquerors-Expansion-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلود دانلود رایگان بازی استراتژیک عصر امپراتوری (حجم : 167 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Age Of Empires Age Of Empires

dany بازدید : 553 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)


بازی جنگ های صلیبی در سال 1993 از شرکت اس اس ال منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبازتند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند .
در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابهع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دبیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.
این بازی دو نسخه دیگر هم دارد که بزودی آن ها در سایت میهن دانلود قرار داده می شوند.
برخی از ویژگی های بازی و عکس ها در ادامه مطلب 

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بسیار بالا در زمان خود
-ساختن نقشه به سلیقه خود
-ساختن سواره نظام
-قابلیت بازی به صورت داستانی
-دارای نژاد های مختلف
-قابلیت بازی به صورت آنلاین
-ساختن خانه های مختلف
-بنا کردن دیوار به دور شهر
-ساختن برج برای دیدبانی
-ساختن پیاده نظام
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 300 مگاهرتز به بالا
رم 64 مگابایت به بالا
-گرافیک 8 مگابایت به بالا



دانلود پارت 1 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 200 مگابایت

دانلود پارت 4 با حجم 100 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com


dany بازدید : 287 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (1)

Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک بالاتر نسبت به نسخه قبلی
-اسلخه های جدید تر
-منابع جدید تر
-قابلیت ساخت نقشه به سلیقه خود
-ساخت سواره نظام
-ساختن شوالیه
-ساختن کمانداران مختلف
-موضوعی زیبا
-هیجان بالا
-نمره 9.2 در گیم اسپات
-مناسب برای سنین بالای 8 سال
-انجام گرفتن بازی در قرون وسطی
سیستم مورد نیاز:
-
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 1.4 گیگاهرتز به بالا
-رم 256 مگابایت به بالا
گرافیک 32 مگابایت به بالا-
924072_20050428_screen002.jpg
s24776_pc_25.jpg

پسورد:www.mihandownload.com
-------------------------------------------------------------
نسخه فارسی:
دانلود پارت 1 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 3 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 4 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 5 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 6 با حجم 200 مگابایت
دانلود پارت 7 با حجم 90 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com

dany بازدید : 235 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (2)

ازی The Baconing را می توان نسخه جدیدی از DeathSpank ها دانست، چرا که کاراکترها و شخصیت های بازی نظیر آن می باشد. این بازی مهیج با ژانر RPG توسط کمپانی Hothead Games حمایت شده است و کمپانی Electronic Arts نیز حق نشر آن را بر عهده داشته است. بازی مربوط به موجودات عجیبی است که به انسان های شاخ دار، یا گوزن آدم نما شهرت دارند و در دنیایی پر خطر به سراغ ماجراجویی می روند. مکان های تخیلی و جهنمی عجیبی در بازی مشاهده خواهید کرد که هریک به نوبه خود منحصر بفرد طراحی شده اند. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و مراحل متنوع آمیخته با زد و خورد های هیجان انگیز را در این بازی تجربه خواهد کرد. در بازی نیروهای مختلفی به دور از قدرت بشری را مشاده خواهید کرد که هریک از آنها برای گیمر تازگی دارد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد که با یک گیم پلی منحصربفرد می تواند یک بازی خاطره انگیز را که در ذهن ها می ماند رقم بزند.

The Baconing cover small دانلود بازی The Baconing مخصوص کامپیوتر

 

 

dany بازدید : 246 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

 

بازی HERCULES یک بازی اکشن است که شخصیت بازی یک مرد نیرومند به نام هرکول است. هرکول خود یک شمیر زن حرف ای است و مدل های مختلف سلاح ها را نیز با هرکول تجربه می کنید . هرکول مشتان نیرومندی دارد که می تواند ستون های یک خانه را به آسانی نابود کند. راستی گفتم که هرکول قدرتمند است و می تواند سنگ هایی دو برابر خود را نیز بلند کند.  هرکول بعد از گذراندن هر مرحله با غول های متفاوتی مبارزه می کند که باید آنها را شکست بدهد. سعی کنید کوزه ها را در بازی جمع کنید چون باعث می شود رمز مرحله ها را پیدا کنید و دیگر از مرحله اول شروع به بازی نکنید. گرافیک بازی تا حدودی ضعیف است ولی بازی از مرحله های خوبی برخوردار است. بازی بر روی رایانه های معمولی اجرا می شود و احتیاج به تجهیزات پیشرفته نمی باشد.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود بازی با حجم ۱۸.۳ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

توجه : بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده در پوشه بازی فایل HERC.REG ابتدا اجرا کنید و بعد فایل HERCULES.EXE را اجرا کنید و از بازی لذت ببرید.

dany بازدید : 244 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)


 

دانلود بازی درایور

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Driver: Parallel Lines که توسط کمپانی Reflections Interactive در سال 2007 منتشر شد ، مجموعه نسخه های درایور از طرفداران بی شماری برخوردار است زیرا این بازی با پا عرصه ی بازی های کامپیوتری سبک نویینی در بازی های سبک اتومبیل رانی به جهانیان معرفی کرد ، درایور که از Ps 1 کار خود را شروع کرد بسیار پر طرفدار بود و کسانی که با کنسول Ps 1 تجربه ی بازی درایور را داشته اند حتما از آن به عنوان یک بازی خاطره انگیز و جذاب یاد می کنند آن زمان که نامی از بازی های بزرگ همچون GTA نبود درایور یکه تاز سبک اتومبیل رانی / اکشن  بود اما با ورود آنها و فقدان گرافیک مطلوب در نسخه های جدید برای بقا در بازار رقابت می توان گفت که امروزه نقش درایور نسب به چند سال پیش کمرنگ تر شده است نسخه Driver: Parallel Lines که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم نسخه بسیار هیجانی و زیبا با ساختاری متفاوت از لحاظ گرافیکی می باشد ، زیرا بافت و گرافیک در این نسخه بسیار بهبود یافته که به جذابیت و زیبایی بازی بسیار کمک می کند ، هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت پی سی دی دانلود کنید

 


تصاویری از بازی :

دانلود بازی درایور

دانلود بازی درایور

دانلود بازی درایور

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت لینک های 500 مگابایتی

دانلود بازی درایور دانلود قسمت اول فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت دوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت سوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت چهارم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت پنجم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور دانلود قسمت ششم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی درایور 2.6 GB

دانلود بازی درایور رمز: www.p30day.com

dany بازدید : 272 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/2/strolangd_www.lxl.ir.jpg

بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی  به صورت تک پارت  می توانید از سایت  ال ایکس ال به طور کاملا رایگان دریافت کنید.این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.

 برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-سی پی یو ۱.۶ گیگاهرتز به بالا
-رم ۵۱۲ مگابایت به بالا
گرافیک ۱۲۸ به بالا

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :    ۱.۵۴  gig

dany بازدید : 237 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (2)


بازیکنان.

 

در فوتبال بازیکن فردی است که بر پایهٔ قوانین فوتبال٫ فوتبال بازی می‌کند. در یک بازی فوتبال هر تیم ۱۱ بازیکن دارد که یکی از آن‌ها دروازه‌بان است و بقیه یا پدافندگر یا بازیکن میانه و یا مهاجم هستند.

 دروازه بان

در بازی فوتبال به کسی که برای نگهداری و محافظت از دروازه می‌کوشد و مانع ورود توپ به داخل آن می‌شود دروازه‌بان می‌گویند. دروازه‌بان تنها بازیکنی است که می‌تواند از دستانش برای گرفتن توپ استفاده کند.(البته فقط در محوطه مشخص شده یا به اصطلاح محوطه ۱۸ قدم)

مدافع]

 

مدافع بازیکنی است که در پشت هافبک‌ها قرار دارد و اولین هدفش پشتیبانی از دروازه‌بان است. وظیفهٔ اولیه او جلوگیری از حریف است برای گل زدن.البته مدافع کار های دیگری هم دارد که یکی از مهم ترین آنها پشتیبانی از هافبک هااست . البته دفاع های چپ و راست در حمله کمک زیادی دارند.

هافبک یا بازیکنان میانه]

 

هافبک یا بازیکن میانه بازیکنی است که جایگاهش بین پدافندگر(مدافع) و مهاجم است(در شکل با رنگ آبی نشان داده‌شده‌است). وظیفهٔ اصلی آن‌ها بی بهره کردن تیم حریف از توپ است(که معمولاً با تکل انجام می‌شود)٫ تا توپ را به تصرف خود درآورند و برای مهاجمان خودی بفرستند.

فوروارد/مهاجم ]

 

فورواردها یا مهاجمان بازیکنانی هستند که در نزدیک‌ترین ردیف به دروازهٔ حریف بازی می‌کنند که مسئولیت گل زدن را دارند

dany بازدید : 247 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (2)

 

ازی فوتبال ورزشی است تیمی که در آن دو گروه یازده نفره در مقابل هم بازی می‌کنند و اغلب آن را پرطرفدارترین ورزش جهان

می‌دانند. این ورزش در زمینی مستطیل شکل با پوشش چمن یا چمن مصنوعی انجام می‌گیرد که در انتهای عرضی دو ضلع آن دو دروازه قرار داده شده‌است. هدف وارد کردن توپ به دروازهٔ حریف است. دروازه‌بان تنها کسی است که در این بازی حق دارد از دست‌ها و بازوهای خود برای گرفتن و مهار توپ استفاده کند. دیگر اعضای تیم توپ را اغلب با استفاده از پا و ضربه زدن به آن به گردش درمی‌آورند، گاه نیز ممکن است از سینه یا سر خود استفاده کنند. هر تیمی که بیش‌ترین گل را به حریف بزند برندهٔ بازی است. اگر بازی در پایان با گل‌های برابر پایان پذیرد نتیجه بازی را مساوی اعلام می‌کنند یا این که بازی به وقت اضافی کشیده می‌شود و سپس ممکن است ضربات پنالتی تعیین‌کننده بازی باشد.

قوانین فوتبال مدرن و به شکل امروزی آن در کشور انگلستان وضع شد. نهاد اداره‌کننده فوتبال در جهان فیفا نام دارد که اغلب آن را به اختصار فیفا می‌نامند. معتبرترین مسابقه در این رشته ورزشی جام جهانی فوتبال نام دارد که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این رویداد هنگام برگزاری بینندگان زیادی دارد که شمار آن دو برابر بینندگان بازی‌های المپیک تابستانی است.

dany بازدید : 270 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)



کد خبر : 47476     زمان ارسال : پنج‌شنبه 13/05/1390 20:47

لو، بالاک را براي ديدار با برزيل دعوت نکرد

ايلکاي گوندوگان براي بار اول به ترکيب تيم ملي آلمان دعوت شد.


در حالی که تیم ملی آلمان روز دهم آگوست در دیداری دوستانه مقابل برزیل قرار خواهد گرفت، یواخیم لو لیست بازیکنان فراخوانده شده به ترکیب ژرمنها را اعلام کرده است.

نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسد، عدم حضور میشائیل بالاک در ترکیب تیم لو است. البته بعد از جنجالهایی که میان او و لو ایجاد شد، دعوت نشدن او به ترکیب ژرمنها چندان عجیب به نظر نمی رسید.

لیست اعلام شده توسط لو برای دیدار دوستانه مقابل برزیل بدین ترتیب است:

دروازه بانان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ) ، تیم ویسه (وردربرمن)

مدافعان: دنیس آئوگو (هامبورگ)، هولگر بدستوبر (بایرن مونیخ) ، جروم بواتنگ (بایرن مونیخ)، فیلیپ لام( بایرن مونیخ)، بندیکت هوودس (شالکه)، متس هوملز (دورتموند)، کریستین ترش (وولفسبورگ)

بازیکنان خط میانی:
سون بندر (دورتموند)، ماریو گوتزه (دورتموند)، ایلکای گوندوگان ( دورتموند)، کاکائو (اشتوتگارت)، تونی کروس (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، باستین شواین اشتایگر  (بایرن مونیخ)، لوکاس پودولسکی (کلن)، مارکوس رئوس (مونشن گلادباخ)، سیمون رولفس (بایرلورکوزن)، آندره شورله (بایرلورکوزن)

فورواردها:
ماریو گومز  (بایرن مونیخ)، میروسلاو کلوزه (لاتزیو)

dany بازدید : 308 یکشنبه 26 تیر 1390 نظرات (0)

مواد لازم

پنير خامه‌اي 270 گرم
شكر 250 گرم
خامه فرم‌گرفته 200 گرم
نسكافه سه قاشق چايخوري
آب‌جوش 5/1 قاشق چايخوري
آناناس نگيني 400 گرم
پودرژلاتين 5/1 قاشق سوپخوري
آب آناناس نصف پيمانه
وانيل 1/8 قاشق چايخوري
بادام خردشده 50 گرم

كيک پنير آناناس و قهوه

كيک پنير آناناس و قهوه

طرز تهیه

مواد لازم كف قالب

بيسكويت شكلاتي بدون كرم پودرشده 300 گرم

 كره آب‌شده 125 گرم

طرز تهيه كف قالب

اين مواد را با هم مخلوط كرده و كف قالب كمربندي 26 سانتي را چرب كرده، مخلوط بيسكويت و كره را كف تابه بريزيد و با دست يا قاشق فشار دهيد و در يخچال بگذاريد.

برای مواد میانی از مواد گفته شده استقاده کنید

طرز تهيه مواد ميانی

ابتدا آب آناناس را در ظرف كوچكي ريخته، پودر ژلاتين را روي آن بپاشيد حالت اسفنجي كه گرفت روي بخار آب قرار دهيد تا حل شود و بگذاريد خنك شود. در ظرفي پنير خامه‌اي را 30 ثانيه با همزن هم بزنيد، بعد شكر را اضافه كرده و مخلوط كنيد. نسكافه را در آب‌جوش حل كرده و با وانيل به مايه بيافزاييد. ژلاتين آب‌كرده و خامه فرم‌گرفته را نيز اضافه و مخلوط كنيد. در صورت دلخواه آناناس را هم اضافه كنيد. اين مايه را روي مايه بيسكويتي درون قالب بريزيد. سطح آن را صاف كنيد و روي آن بادام بريزيد و در يخچال به مدت پنج تا شش ساعت قرار دهيد.

اين چيز كيك جزو آن دسته چيز كيك‌هايي است كه احتياج به فر و پختن ندارد و فقط در يخچال آماده مي‌شود. بنابراين راحت و آسان مي‌توانيد يك چيز كيك فوق‌العاده داشته باشيد.

نكته:براي آب آناناس هم از آب كمپوت و هم از آبميوه آناناس مي‌توان استفاده كرد.

اگر قالب كمربندي نداريد، مي‌توانيد درون يك قالب معمولي را سلفون بكشيد كه بلندتر از قطر قالب باشد كه موقع جدا كردن كيك پنيري، با كمك اين سلفون كيك را از قالب در آوريد.

dany بازدید : 288 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

زادگاه بازی بسکتبال آمریکاست . این بازی در اوایل پاییز سال ۱۸۹۱ میلادی توسط شخصی به نام جیمز نای اسمیت پایه ریزی و ابداع شد . اما، از قرن‌ها پیش در میان ساکنان نقاط مختلف قاره آمریکا، به ویژه آمریکای مرکزی و جنوبی انواعی از بازی و مسابقه رایج بوده که کم و بیش به بسکتبال شباهت داشته‌است .

سابقه تاریخی: در کشورایران، نوعی بازی سنتی و قدیمی در میان گله دارها متداول است که آن را (پاتو) (PATO) می‌نامند . در این بازی، دو تیم سوار بر اسب در می‌دانی وسیع به تاخت و تاز می‌پردازند و هر تیم کوشش می‌کند توپی را که شش حلقه (مانند دستگیره) بر بدنه آن هست، با پرتاب کردن و پاس دادن به یاران خودی، به آن سوی میدان برساند و از حلقه و توری سبدی که در انتهای میدان بر روی ستونی چوبی نصب شده، عبور دهد . این بازی تا حدی شبیه بسکتبال است اما شباهت بازی پوک تاپوک با ورزش بسکتبال بیش از پیش است . پوک تاپوک، در میان اقوام متمدن قاره آمریکای جنوبی و مرکزی رواج بسیار داشت به ویژه اقوام مایا و تولتک (در ناحیه مکزیک کنونی) این بازی با توپ و حلقه‌های ثابت در میدانی وسیع انجام می‌شد .

تولد بسکتبال [ویرایش]

جیمز نای اسمیت یک پزشک کانادایی بود که با ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت آن کشور را گرفت . در سال ۱۸۹۱ یعنی زمانی که دکتر نای اسمیت در دانشگاه ورزش اسپرینگ فیلد (واقع در ایالت ماساچوست آمریکا) درس می‌داد، رئیس دانشگاه از او خواست ورزشی ابداع و اختراع کند که دانشجویان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند تا آمادگی جسمانی خود را برای پرداختن به مسابقات میدانی فوتبال، هاکی و بیسبال، در فصل بهار و تابستان حفظ کند .

نخستین تیم بسکتبال دانشگاه کانزاس در ۱۸۹۹ میلادی

دکتر نای اسمیت پس از بررسی رشته‌های موجود ورزشی، دریافت که ورزش جدید باید :

  • توپ در آن نقش داشته باشد .
  • به صورت گروهی به اجرا در آید .
  • اصل رقابت در آن رعایت شود .
  • و بر مهارت استوار باشد .
  • هیچ گونه خشونتی و برخوردهای سخت بدنی مبتنی نباشد .

حاصل این افکار و اندیشه‌ها ورزشی شد به نام بسکتبال که امروزه پس از سپری شدن نزدیک به یک قرن و اندی از اختراع آن، از پر طرفدارترین و هیجان انگیزترین رشته‌های ورزش بین‌المللی است . دکتر نای اسمیت در شروع کار دو سبد که مخصوص حمل میوه بود بر دیوار دو طرف سالن ورزش دانشگاه و در ارتفاعی بلندتر از قد یک انسان قد بلند نصب کرد و به دو گروه از ورزشکاران جوان دانشگاه آموزش داد که توپی را دست به دست بدهند و سعی کنند آن را به درون سبد بیندازند . در این حال، تیم مقابل باید بکوشد که مانع از انجام این کار شود و توپ را هم از چنگ حریف بربایند و تصاحب کند. نخستین مسابقه‌ای که به این ترتیب و به صورتی تجربی ترتیب یافت میان دو تیم ۹ نفره در کالج اسپرینگ فیلد بود و اولین گل تاریخ بسکتبال را هم یکی از بازیکنان به نام «ویلیام چیلس» به سبد انداخت . بعدها شخصی به نام «فرانک ماهان» با توجه به اینکه در زبان انگلیسی سبد را بسکت (به انگلیسی: BASKET) و توپ را بال (به انگلیسی: BALL) می‌گویند، این ورزش را بسکتبال نامید . دکتر نای اسمیت، برای آنکه بازی بسکتبال خشن نشود، مقررات دقیقی برای آن به وجود آورد . بعضی از مقررات اولیه بسکتبال چنین بود :

  • بازیکنان حق نداشتند توپ را از دست هم بربایند .
  • بازیکنی که توپ را در اختیار داشت، نباید با آن راه برود یا بدود .
  • هل دادن و هر نوع خشونت ممنوع بود .
  • فقط بازیکنانی که توپ را در اختیار نداشتند می‌توانستند به هر طرف بدوند و جا بگیرند .
  • بازیکن توپ به دست باید توپ را به طرف یاران خود پرتاب کند و به آنها برساند .
تیم بسکتبال زنان دانشگاه ترینیتی در ۱۹۱۵

در آغاز، ته سبد هم بسته بود و هر بار که توپ به درون سبد می‌افتاد باید کسی به کمک نردبان توپ را از سبد بیرون بیاورد . در سال ۱۸۹۲ شخصی به نام «لئو آلن» سبد بسکتبال را که تا آن روز از ترکه چوب یا الیاف بود و به همین دلیل به زودی پاره و فرسوده می‌شد، از سیم بافت تا استحکام بیشتری داشته باشد .

دیری نگذشت که این ورزش جدید طرفداران زیادی در میان دانشجویان دانشگاه اسپرینگ فیلد و دیگر دانشگاه‌ها یافت .دکتر نای اسمیت هم مقررات و قوانین بسکتبال را کامل تر کرد و نسخه‌هایی از آن را به هر دانشگاه یا باشگاهی که علاقمند بود ارسال داشت . این مقررات در سال ۱۸۹۲ میلادی به صورت کتابچه‌ای برای استفاده عموم منتشر شد . کشور کانادا نخستین کشور خارجی بود که ورزش بسکتبال به آن راه یافت . دیگر کشورها هم بتدریج و در سال‌های بعد پذیرای این ورزش جدید شدند : فرانسه در سال ۱۸۹۳، چین و هندوستان در سال ۱۸۹۴، انگلستان در سال ۱۸۹۴ ژاپن در سال ۱۹۰۰ و .. . نخستین مسابقه رسمی بسکتبال در سال ۱۸۹۶ بین دو تیم از دو دانشگاه شیکاگو و آیوا برگزار شد . نتیجه این بازی تاریخی ۱۵ بر ۱۲ به سود تیم دانشگاه شیکاگو بود . در سال ۱۹۳۰ دکتر نای اسمیت کتابی درباره خواص بسکتبال تالیف کرد تا نشان دهد که بازی بسکتبال گرچه بسیار پر تحرک است اما حتی برای سالمندان هم خطری ندارد و آسیبی متوجه اعضای حیاتی بدن (قلب و کلیه) نخواهد شد .

dany بازدید : 281 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)
برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممكن است شما در سیستمتان نسخه های دیگری از ویندوز را نصب كرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می توانید شروع به نصب این برنامه بكنید. در حالت دوم كه ما در اینجا به توضیح جامع آن می پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشكل شده و قابل اجرا نیست یا اینكه شما می خواهید خودتان كنترل كامل بر روی فرایند نصب اعمال كنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی كنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از هارد به CD-ROM تغییر دهید.

در Mother Board های جدید گزینه ای با نام Boot وجود دارد كه می توانید آن را انتخاب كنید . سپس با فلش های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و كلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب كنید . برخی از Mother Board ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می كنید این نام را مشاهده خواهید كرد. در صورتی كه در گزینه های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می توانید با استفاده از كلید های “+” یا “-“ صفحه كلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید كه برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.

در سیستم های قدیمی تر Boot سیستم اصولاً در حالت A/C قرار دارد كه باید به CD-ROM تغییر كند.

پس از اعمال این تغییرات كلید F10 را فشار داده و با انتخاب گزینه Y تغییرات اعمال شده را ذخیره كنید.

سیستم را مجدداً Restart كنید و پس از نمایان شدن كلید Press any Key … یكی از كلید های صفحه كلید را فشار دهید تا سیستم از طریق سی دی Boot شود .

برنامه شروع به كپی فایلهای مورد نیاز خود می كند.

سپس مطابق شكل زیر با پنجره ای با سه گزینه مواجه خواید شد كه با فشار دادن كلید ENTER ویندوز شروع به نصب می كند.

فشردن كلید R در سیستم باعث مرمت و بازسازی اطلاعات ویندوز قبلی شما می شود( این گزینه برای مواردی استفاده می شود كه شما از قبل بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب كرده اید ولی با بروز مشكلاتی نمی توانید به درستی از آن استفاده كنید و این قسمت سعی در كپی و بازسازی برخی فایلهای مورد نیاز كرده و سیستم را مجدداً در وضعیت اجرایی و عملیاتی قرار می دهد)

فشردن كلید F3 نیز امكان خروج از مراحل نصب را فراهم می كند.

 

 برای ادامه نصب كلید ENTER را فشار دهید . پنجره ای مطابق شكل زیر نمایان شده كه شرح توضیحات مربوط به توافق نامه استفاده از این سیستم عامل است . با انتخاب كلید F8 از این صفحه عبور كنید.

 

 

برنامه Setup شروع به بررسی سیستم شما كرده تا نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز را در صورت وجود در سیستم تشخیص می دهد. پس از بررسی سیستم پنجره ای همانند شكل زیر نمایان شده و درایو های سیستم شما را لیست می كند. شما در این قسمت می توانید مسیری كه برای نصب ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد را تعیین كنید.

تصویر زیر مربوط به حالتی است كه سیستم از قبل فاقد هیچ نوع سیستم عاملی بوده و هارد آن نیز پارتیشن بندی و فرمت نشده است . فضای هارد مذكور بصورت Unpartitioned و 4 گیگابایت نشان داده شده است.

شما می توانید برای نصب ویندوز این فضا را تقسیم كنید. تقسیم فضا در این مرحله همانند استفاده از فرمان Fdisk صورت می گیرد.

برای این منظور كلید C در صفحه كلید را انتخاب كرده و سپس در پنجره بعدی فضای مورد نظر خود را در آن وارد كنید.

پس از تایید مجدداً به صفحه Unpartitioned ارجاع داده می شوید. مجدداً بر روی فضای Unpartitioned رفته و كلید C را انتخاب كنید. در این مرحله اگر مایل بودید درایو های دیگری ایجاد كنید فضای مورد نیاز را وارد كنید و در غیر این صورت كلید Enter را فشار دهید تا كل فضای باقی مانده به درایو دوم اختصاص داده شود.

اگر از قبل سیستم شما پارتیشن بندی شده یا اگر سیستم عاملی از قبل بر روی آن نصب می باشد شما می توانید درایو مورد نظر خود را جهت نصب ویندوز انتخاب كنید.

توجه : در صورتی كه می خواهید سیستم عامل ویندوز قدیمی خود ( مثلاً 98 یا 2000 یا ME یا ... ( را حفظ كنید، نباید ویندوز XP را بر روی درایوی كه این سیستم عامل ها در آن نصب شده اند ، نصب كنید . انجام این كار با تداخل در برنامه ها و پوشه های شما بالاخص پوشه Program Files ، باعث بروز برخی ایرادات خواهد شد.همانطور كه در بالا عنوان شد، اگر شما سیستم خود را از قبل پارتیشن بندی كرده باشید در این پنجره نام آنها را مشاهده خواهید كرد. حال ممكن است شما بخواهید قبل از پیاده سازی و نصب ویندوز XP تغییری در تعداد یا حجم پارتیشن های خود ایجاد كنید.

برای این كار باید بر روی نام درایو مورد نظر رفته و كلید D را در صفحه كلید انتخاب كنید. در پنجره بعدی و برای تایید حذف كلید L را فشار دهید. پس از انتخاب این گزینه مجدداً در صفحه با فضایی تحت عنوان Unpartitioned مواجه خواهید شد كه باید مطابق روض فوق الذكر آن را به درایو خاصی تخصیص دهید.

در برخی موارد پس از تخصیص فضا و پارتیشن بندی ، فضایی اندك بصورت Unpartitioned باقی می ماند كه می توانید از آن صرفنظر كنید.

توجه : حذف یك پارتیشن باعث از بین رفتن كل اطلاعات موجود در آن خواهد شد. از این رو حتماً قبل از انجام چنین كاری اطلاعات پارتیشن خود را بررسی كرده و در صورت نیاز نسخه پشتیبانی از آن تهیه كنید.

برای شروع نصب بر روی نام درایو مورد نظر رفته و كلید ENTER را فشار دهید .

در صورتی كه در این مرحله قصد اتمام فرایند نصب را دارید و می خواهید از این برنامه خارج شوید كلید F3

را انتخاب كنید.

 

 

پس از این مرحله با صفحه ای مواجه خواهید شد كه چهار گزینه مختلف Format در آن قابل انتخاب است.

مطابق استاندارد های كامپیوتری دو نوع قالب بندی و فرمت برای هارد ها مورد استفاده قرار می گیرد. حالت اول و قدیمی كه مورد استفاده سیستم عامل های ویندوز 98 بود كه با عنوان FAT از آنها نام برده می شود و در حالت بعدی كه از لحاظ امنیتی و سرعت عملكرد بهتری دارد كه NTFS نامیده می شود.

گزینه اول و سوم در این صفحه هر دو به حالت قالب بندی NTFS اشاره دارد. انتخاب گزینه اول فرمت هارد را در وضعیت Quick و به سرعت انجام می دهد ولی حالت سوم مدت زمان بیشتری به خود اختصاص داده و درایو تعیین شده را بطور كامل فرمت می كند( اگر شما از قبل دراوی خود را فرمت نكرده اید یا اگر پارتیشن بندی خود را تغییر داده اید باید از حالت سوم استفاده كنید.

به همین ترتیب گزینه دوم و چهارم نیز مربوط به قالب بندی FAT است.

 

توجه : اگر شما در سیسیتم تان ویندوز 98 یا ME داشته باشید و گزینه NTFS را انتخاب كنید، پس از اتمام مرحله نصب ویندوز و با اجرای وسندوز 98 یا ... دیگر به پارتیشن NTFS دسترسی نخواهید داشت و این درایو تنها از طریق ویندوز XP در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

با توجه به توضیحات فوق نوع فرمت و قالب بندی سیستم را انتخاب كرده و كلید ENTER را فشار دهید.

برای صرفنظر كردن از مرحله نصب می توانید كلید ESC را فشار دهید.

 

 

پس از این مرحله پنجره دیگری نمایان شده و سسیستم شما پس از مدتی Restart می شود.

 

 

پس از راه اندازی سیستم شما نباید كلیدی را در هنگام نمایان شدن Press Any Key فشار دهید و باید مراحل نصب از طریق هارد انجام شود( بهتر است در این مرحله وارد BIOS سیستم خود شده و آن را به حالت اول بازگردانید) .

از این قسمت فرایند اصلی نصب ویندوز با نمایان شدن شكل زیر آغاز می شود.

بطور معمول مدت زمان بالای 50 دقیقه جهت نصب به شما نشان داده می شود.

پس از اتمام مراحل Collecting information ، Dynamic Update ، Preparing installation به مرحله Installing Windows می رسیم.

پنجره ای كه در این قسمت دیده می شود مربوط به تنظیمات Regional and Language Options می باشد. در این قسمت با انتخاب گزینه Customize و Details كشور و زبان خود را انتخاب كنید ( ایران ، فارسی) . البته پس از انجام نصب و از طریق Control Panel نیز می توان این تغییرات را اعمال كرد. اگر مشكلی با این قسمت دارید می توانید بدون اعمال تغییری گزینه Next را انتخاب كنید.

 

در پنجره Personalize your Software نام خود را در قسمت Name و كلمه ای دلخواه به عنوان نام سازمان یا موسسه خود در قسمت Organaize وارد كنید ( این اسامی اختیاری است و هر چیزی می تواند باشد. مثلاً Home ).

 

 

در قسمت بعد شما باید رمز یا سریالی كه برای نصب ویندوز XP مورد استفاده قرار می گیرد را وارد كنید.

 

 

پس از بررسی رمز وارد شده از طرف شما و در صورت صحیح بودن آن پنجره Computer Name and Administrator Password را مشاهده خواهید كرد.

شما باید در قسمت Computer Name یك نام دلخواه برای سیستم خود وارد كنید.

در قسمت Administrator password رمز عبوری كه كاربر مدیر سیستم برای ورود به آن نیاز دارد را وارد كنید. در قسمت Confirm نیز مجدداً این كلمه را وارد كنید.

در صورت تمایل می توانید رمزی در این دو قسمت انتخاب نكنید و آن را خالی رها كنید.

 

 در صفحه Date and Time Settings می توانید موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب كنید. از منوی آبشاری Time Zone ، گزینه Tehran را یافته و انتخاب كنید.

 

 

 مرحله بعد مربوط به تنظیمات كارت شبكه سیستم شماست. بر روی دكمه NEXT این قسمت كلیك كنید تا از این مرحله عبور كنید.

 

 

در پنجره Workgroup or Computer Domain نیز تنظیم پیش فرض كه WORKGROUP است را تایید كرده و با انتخاب گزینه NEXT این مرحله را نیز به اتمام برسانید.

 

 تا اینجا مراحل اصلی نصب ویندوز به پایان رسیده و شما با شكلی همانند طرح زیر مواجه خواهید شد.

 

 

 بسته به نوع درایور كارت گرافیك و اندازه بزرگنمایی مانیتورتان ممكن است با پیغامی همانند پیغام شكل زیر مواجه شوید. در هر حال دكمه OK را در آن انتخاب كنید.

 

 

بهپنجره آبی رنگ Wellcome to Microsoft Windows وارد خواهید شد. برای ادامه مراحل بر روی دكمه NEXT كلیك كنید.

 

 

 گزینه No, not at this time را در پنجره Ready to Register انتخاب كنید و سپس دكمه Next را در آن صفحه كلیك كنید.

 

 

 همانطور كه در شكل زیر مشاهده می كنید، در پنجره Who will use this computer شما می توانید نام پنج كاربری كه از سیستم استفاده می كنند را وارد كنید. البته وارد كردن تمامی این فیلدها ضروری نیست و شما می توانید در قسمت Your Name تنها نام خود ( یا هر نام دلخواهی ) را وارد كرده و بقیه آنها را خالی رها كنید. سپس دكمه NEXT را انتخاب كنید.

 

 

 در مرحله آخر و برای ورود به ویندوز دكمه Finish را در پنجره Thank you انتخاب كنید.

 

 

نكات مهم :

حتماً قبل از اتصال به اینترنت یك نسخه جدید از آنتی ویروس ها را بر روی سیستم خود نصب كنید و پس از اتصال به اینترنت و در فواصل كوتاه مدت آن را بروز رسانی كنید.برای جلوگیری از ورود ویروسها و برنامه های مخرب همانند كرم بلستر قبل از اتصال به اینترنت باید آخرین نسخه های Patch مربوط به ویندوز راكه در بازار وجود دارد بر روی سیستم تان نصب كنید.

 

 

dany بازدید : 282 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

موزش کامل نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس، استاد جهانی نقاشی رنگ و روغن، برای اولین باراینفروش این مجموعه را در 100اپیزود دوبله فارسی 12dvd بسیار بسیار با کیفیت که در هیج کجا یافت نمی شود با زبان اصلی شخص باب راس  با بسته بندی شکلیل و ضد ضربه به شما علاقه مندان به نقاشی می نمایید با امید لذت بردن از لذت نقاشی باب راس
 آموزش با شیوه ای آسان و گیرا، با کیفیت تصویری عالی،
 آموزشی که دیدن آن بسیار لذت بخش خواهد بود. می توانید امتحان کنید ...
در این مجموعه که برای اولین بار به زبان فارسی از طریق این سایت ارائه می شود
به راحتی می توانید از مبتدی تا عالی نقاشی رنگ روغن را بیاموزید و از نقاشی کردن لذت ببرید
به همراه تعداد زیادی اثر قابل پرينت از  اين هنرمند با كيفيت بسيار بالا

باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اکتبر سال 1942 در  شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا دیده به جهان گشود؛وی سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت، اما از كندي رسم تابلوها با روشهاي كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشي تحولي ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشي بكشد و نقاشي ياد بدهد و اين دستمايه ي اصلي تكنيك او شد.



زندگینامه کامل باب راس :
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا بدنیا آمد. پدر باب یک نجار بود. سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش در آنکورایج آلاسکا (Anchorage, Alaska) با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش "تر روی تر" در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه ی اصلی تکنیک او شد.
باب بعد از امتحان کردن روشهای بسیاری در نقاشی، از جمله نقاشی آبرنگ، توانست روش ویژه ی خود را که برگرفته از روش "تر روی تر" است ابداع کند. در روشهای کلاسیک رنگ روغن معمولا بعد از خشک شدن ِ یک لایه رنگ، لایه ی بعدی و جزئیات بعدی را اضافه می کنند و بهمین دلیل نمی توان یک اثر را یکباره خلق کرد. اما در روش تر روی تر می توان در کمتر از یک ساعت بطور کامل یک اثر را خلق کرد.
ویدیوهای او تحت نام "لذت نقاشی با باب راس" از سال 1983 شروع به تولید شدند که میلیونها نفر در سراسر دنیا این برنامه های تلویزونی را مشاهده می کنند. او در برنامه هایش به همه ثابت می کند که همه می توانند مانند او نقاشی بکشند! او با کلام شیوا و بسیار جذابش و استفاده از استعاراتی مانند: "این ابر کوچولو داره اونجا شادی می کنه"، "شاد باشی کوه کوچولو" و ...  قدم بقدم ما را با روح آرام و دیدگاه زیبای خود از زندگی آشنا می کند.
او با گفتن "این مخلوقات کوچک خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می کنن" بما یاد آوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتا یک بوته.
برنامه های تلویزیونی باب راس در ایران از سال 1380 در شبکه ی چهارم صدا و سیما آغاز به پخش شدند و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کرده اند و عملا سطح هنر نقاشی ایران را بالا برده اند. اینک نقاشی یک هنر همه گیر و بسیار جذاب شده است و کسی که این برنامه ها را ببیند نمی تواند از بی استعداد بودن بنالد!
(www.irib.com )
به این دلیل که دوبلر صدای باب در ایران صدایی مشابه باب، نرم و آرام، دارد بهنگام دیدن فیلم دوبله شده باب از تلویزیون شبکه ی 4 به ذهن بیننده ی ایرانی این می رسد که گزافه نیست اگر تصور کند این خود باب است که دارد به آرامی بفارسی سخن می گوید و این دلیل محبوبیت این برنامه در ایران است.

http://samcd.ir/ax1/71/7.gif

باب در سخنانش می گوید: "هر روز،  روز خوبی برای زندگی کردن است!" و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می کند. بهمین دلیل است که میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیکی با روح این مرد می کنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.
در چهارم جولای 1995، (13 تیرماه 1374)  باب راس در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است.
بعد از فوت باب، یکی از دوستانش بنام آنیت کوالسکی روش باب را برای نقاشی گلها توسعه داد.
هر چند که باب فوت کرد اما می توان تصور کرد که او با همان موهایی که مانند برگهای یک درخت بر سر او سایه انداخته، آرام و با همان صدای آرام،  به فرشتگان تعلیم نقاشی می دهد! و بسیاری از نقاشان آماتور ایرانی به روح او به پاس خدماتش درود می فرستند.

چند تصویر از نمونه  تابلو های باب راس :
BobRoss-1.jpg
BobRoss-2.jpg
BobRoss-3.jpg

فروشگاه اینفروش  افتخار دارد این محصول استثنائی را با کیفیت عالی ، قابل پخش روی دستگاههای خانگی و به صورت 12vcd  کامل شامل 28طرح را با دوبله لذت بخش فارسی به دوستداران نقاشی و زیبایی تقدیم می کند.

dany بازدید : 339 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

{#9}آموزش کامپیوتر امروز بیان روشی بسیار جالب برای ایجاد پوشه ای ( Folder ) با امنیت بالا در ویندوز xp می باشد . خیلی از دوستان برای اینکه امنیت فایل ها و پوشه های خود رادر ویندوز ایکس پی بالا ببرند و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند کارهای مختلفی انجام می دهند که عمده ترین آنها یا مخفی کردن پوشه (hide a folder ) و یا از نرم افزار های مختلف برای قفل گذاری و پسورد گذاری بروی پوشه استفاده می کنند . روش اول روش کاملا غیر قابل اعتمادی می باشد زیرا بسیاری از کاربران آشنایی کامل با ابزار hidden files دارند و این احتمال وجود دارد که کاربری که از کامپیوتر شما استفاده می کند آشنایی با این ابزار داشته باشد و به راحتی بتواند فایل های مخفی شما را ببیند و روش دوم استفاده از نرم افزار ، روش خوبی می باشد ولی این روش دارای ایراداتی می باشد از جمله فراموش کردن کلمه رمز و امکان دسترسی به پوشه مورد نظر بسیار مشکل می شود ، بروز مشکل در نرم افزار پسورد گذاری و همچنین از طریق محیط داس ( Dos ) به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توان وارد برخی ازپوشه های پسورد گذاری شد. اما روشی که این سری می خواهم برای دوستان آموزش دهم بسیار ساده و بدون نیاز به نصب نرم افزار و با استفاده از برخی ویژگی های خود ویندوز xp می باشد . یکی از حسن های این روش این می باشد که کاربر به هیچ عنوان به پوشه مورد نظر شک نمی کند ؟؟؟

ابتدا پوشه ای جدید ( New folder ) در بخشی از هارد خود ایجاد کنید و نام آنرا control بگذارید . بعد از اینکه پوشه ای به نام control ایجاد کردید فایل Lock را از زیر دانلود کنید ( فایل زیر فایل بسیار ساده و کم حجمی با فرمت bat می باشد که در انتهای آموزش نحوه ساخت آن را آموزش می دهم )

Lock ( یک کیلوبایت )

بعد از دانلود کردن فایل مورد نظر این فایل را در کنار پوشه control قرار دهید ( مطابق تصویر زیر )

 آموزش کامپیوتر و نرم افزار :: MPcomputer

اینک بروی فایل lock کلیک کنید بعد از چند لحظه مشاهده می کنید که پوشه control به آیکون control تبدیل شد !! ( مطابق تصویر زیر )

 آموزش کامپیوتر و نرم افزار :: MPcomputer

حال اگر بروی آیکون control کلیک کنید کنترل پنل شما باز می شود نه محتویات داخل پوشه شما !!! و همچنین نکته ای بسیار جالب که اتفاق می افتد این می باشد که اگر به Address bar توجه کنید می بینید که کنترل پنل در میسری پوشه control و در داخل آن باز می شود و باعث می شود که کاربر به هیچ عنوان به این نوع آیکون شک نکند و حتی تصور کند که این shortcut کنترل پنل می باشد . برای بازگشت به حالت قبل فایل Key رااز زیر دانلود کنید ( در انتهای آموزش نحوه ساخت این فایل را نیز توضیح می دهم ) و این فایل را نیز در کنار فایل lock و پوشه control قرار دهید و بروی آن کلیک کنید .

key ( یک کیلوبایت )

بعد از چند لحظه مشاهده می کنید آیکون control به پوشه control تبدیل می شود و شما اینک به راحتی می توانید به محتویات داخل آن دسترسی پیدا کنید .
اما نحوه ساخت فایل lock و فایل Key : برای ساختن فایل lock ابتدا کد زیر را در داخل Notepad تایپ کنید :

ren Control Control.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}

بعد از تایپ کد بالا در Notepad آنرا با نام lock و با پسوند bat یعنی به صورت lock.bat ذخیره ( Save ) کنید . برای ساختن فایل Key نیز مطابق روش ساخت فایل lock می باشد با این تفاوت که به جای کد بالا کد زیر را قرار می دهید :

ren control.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D} control

دوستان می توانند فایل key را در جای دیگری از هارد خود ذخیره کنند و هنگامی که تصمیم داشتید محتویات داخل پوشه را مشاهده کنید فایل Key را در کنار پوشه Control قرار دهید و بعد از مشاهده داخل پوشه دوباره این فایل را از کنار پوشه Control بردارید . همچنین دوستانی که به این نوع کد ها آشنایی دارند می توانند به جای آیکون کنترل پنل و مسیر کنترل پنل آیکون ها و مسیر های دیگری نیز قرار بدهند ... در این زمینه اگر دوستان نظر و یا مشکلی داشتند در قسمت نظرات بیان کنند و امیدوارم این آموزش برای دوستان مفید بوده باشد

dany بازدید : 300 شنبه 18 تیر 1390 نظرات (1)

- تعداد ضربات – ضرباتی که مطابق قانون و بدون دفاع به هدف اصابت نماید ۲- . ۳- حمله و روش صحیح بوکس لازم است کاملاً مورد نظر باشد. ۴- ضربات خطا و غیر فنی حساب نمی‌شود ۵- در موقعی که داور وسط خطا را دیده و تذکر می‌دهد در صورتی که از سه بار بیشتر تکرار شود امتیاز کسر شود توسط داورها ضربات صحیح بایستی با مشت بسته و با سطح جلو چهار انگشت و یا چهار بند دست زده شود. محل صحیح ضربات جلوی صورت و طرفین آن، جلوی بدن بالاتر از کمربند و طرفین ضربه زده شود، روی ساعد و بازو و دستکش امتیاز نخواهد داشت. نسبت به اتفاقات آنی تصمیم داور وسط قطعی است و در غیر این صورت کمیته مسابقات تصمیم لازم را می‌گیرد.

dany بازدید : 417 شنبه 18 تیر 1390 نظرات (0)

مسابقات بوکس آماتور در یازده گروه وزنی و مسابقات بوکس حرفه‌ای در پانزده وزن برگزار می‌شود.

dany بازدید : 288 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

حل مسابقه بوکس رینگ نام دارد و از چهار طرف توسط ۴ طناب با فاصله ۳۰ ، ۶۰ ، ۹۰ و ۱۲۰ سانتیمتر از زمین پوشیده شده است. قطر طنابها یک اینچ و روی آن توسط پارچه نرمی یا لاستیک پوشانده می‌شود. اندازه استاندارد رینگ بوکس آن از داخل طناب‌ها ۶٫۱۰ × ۶٫۱۰ متر مساوی با ۲۰ ×۲۰ فوت و از خارج ۸ × ۸ متر مساوی با ۲۶ × ۲۶ فوت است.

کف محوطه بوکس بایستی با تشک پوشانیده و روی تشک را نیز با برزنت محکم شده و توسط طناب به کف محوطه بسته شود.

dany بازدید : 454 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

وزن دستکش تا متوسط وزن ۸ اونس؛ متوسط ۱۰ اونس و برای سنگین وزن ۱۲ اونس کمتر نباشد.

dany بازدید : 353 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

معروف است که هوارد باسکرویل از آمریکا که بعنوان مدرس کالج آمریکائی در تبریز(مدرسه مموریال) منصوب شده بود، نخستین کسی است که ورزش بوکس را به ایران آورد. او بعدها با مشروطه‌خواهان ایران همراه شد و در جریان جنگی کشته شد.

سالهایی که صنعت سینمای ایران ترقی کرد جوانان روی پرده سینما این ورزش را دیده و با خود تمرین می‌کردند چند نفری هم که در آن سالها برای تحصیل به خارج رفته بودند با این ورزش آشنا شدند. در سال ۱۳۱۴ یک مهندس اهل چکسلواکی موسوم به فایت که مامور ایران در کمپانی اشکودا در تهران شده بود وارد ایران شد. فایت یکی از قهرمانان معروف سنگین وزن اروپا بود و یک بار هم ماکس شملینگ آلمانی را مغلوب کرده بود. چند نفر از علاقه‌مندان در آن دوران نزد او مشغول به تمرین شدند که آقایان ناطقی (محصل مدرسه نظام) و استوار زنگنه پور از جمله این افراد بودند.

در همین سالها در بعضی از شهرهای ایران جوانان به این ورزش آشنا شدند برای مثال در مشهد منوچهر مهران و حسین بنایی و چند نفر دیگر نزد یک نفر آلمانی مهندس برق به تمرین این فن مشغول بودند.

از سال ۱۳۱۸ که به دستور رضا شاه مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های مختلف ورزشی شروع شد تا سال ۱۳۲۴ این ورزش جزء برنامه نبود. علت اصلی نبودن وسائل و مربی و نبودن مقررات لازم بود. بالاخره در سال ۱۳۲۳ این ورزش مورد توجه اداره تربیت بدنی واقع شد و برای اولین دفعه بطور رسمی جزء برنامه مدارس و دانشکده‌ها شد. این مسابقه با وسائل و قضاوت آمریکایی‌ها و «محمد پور» و «عبدالله نادری» انجام شد. در سال ۱۳۲۴ برای اولین بار با کمک اولیای ارتش آمریکایی مقیم ایران و با واگذاری مقدار کافی وسائل و قضاوت و لوازم مورد احتیاج مسابقه دستجات آزاد انجام شد.

در المپیک ۱۹۴۸ لندن که ایران برای اولین بار در المپیک شرکت داشت. بوکسورها نیز به مسابقات اعزام شدند که به موفقیتی دست نیافتند. بوکس در ایران پس از فعالیتی ۳۴ ساله با پیروزی انقلاب تعطیل شد. البته هیچ قانون یا فرمان رسمی یا فتوای مذهبی مشخصی مطرح نشد. این رشته در سال ۱۳۶۸ دوباره راه‌اندازی شد و احمد ناطق نوری که چندین سال نمایندگی مجلس را بر عهده داشت ریاست فدراسیون آن را برعهده گرفت اما همچنان مورد بی‌توجهی مسئولان حکومت قرار داشته است، به طوری‌که تنها پخش مستقیم تلویزیونی این رشته به دیدار فینال وزن ۹۱- کیلو بازی‌های آسیایی دوحه بین علی مظاهری و حریف سوریه‌ای باز می‌گردد. به گفتهٔ احمد ناطق نوری که همچنان (۱۳۸۸) ریاست فدراسیون را بر عهده دارد مقامات عالی جمهوری اسلامی از جمله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی و حسین‌علی منتظری قائم مقام سابق رهبری با این رشته مخالف بوده‌اند هرچند دستوری مبنی بر ممنوعیت آن نداده‌اند: «ایشان [خامنه‌ای] یکی دو بار از اینکه بنده در بوکس هستم گلایه کردند و به اخوی ما [گفتند] که این احمد آقای شما چرا رفته بوکس را گرفته‌است. من به ایشان -اخوی‌مان- گفتم به ایشان بگویند اگر حرام است من دیگر انجام نمی‌دهم. یک بار هم در یک جمع عمومی گفتند من نمی‌دانم این آقای ناطق مجوز فدراسیون بوکس را از کجا گرفت. چون ممنوع نشده بود که مجوزش را بگیرم. یک عده بی‌خودی ۱۰سال تعطیلش کرده بودند. آقای منتظری گفته بود: «این چه ورزشی است؟ وحشی‌گری است. ببندیدش.» یک عده آمدند بستند. فتوا هم نداده بود. در یک جمعی گفته بود.»

dany بازدید : 293 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

 

مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در بیست و سومین بازی المپیک در هاین که اولین نبرد این ورزش است شروع شده و «ابراستوس» اهل سمیرنا در این مسابقه فاتح و قهرمان شناخته شد.

این‌که قدیمیترین نبرد بوکس به چه نوع صورت گرفت و چگونه با یکدیگر می‌جنگیدند معلوم نیست. چنانکه در تواریخ روم ذکر شده است که طرفین مشت‌های خود را به چرم‌های خامی محکم بسته و سعی می‌کردند که با ضربات محکمی از این مشت‌های سخت و سنگین حریف را از پای در آورند. البته این مسابقات بدون رعایت وزن بدن انجام می‌شد.

ملائکوماس که پدرش نیز چهل و پنج سال بعد از مسیح فاتح بوکس و قهرمان المپیک گردیده بود عموم رقیبهای خود را تنها با فن (نه با زور و قدرت) مغلوب می‌ساخت. مسابقه‌هایی که بدین صورت وقوع می‌یافت بدون انقطاع بود و دائماّ در میدان‌های مسابقه یک ورزشکار با قهرمانان آماده بنبرد بوده و هرکس که از بین تماشاچیان داوطلب مسابقه بود دست خود را بلند می‌کرد. ملائکوماس قهرمان رومی که در اکثر نبردها ورزشی بدین نوع فاتح می‌گردید بالاخره در یک مسابقه که حریف او کشته شد اشتهاری بسزا یافت. در این مسابقه‌ها قهرمانان دوره امپراتوری روم دستهای خود را باآلتی شبیه به دستکش که روی آن میخهای محکم فولادی کوفته شده بود مجهز می‌کردند و نیز یک نوع دستکش مخصوص دیگر که از چرمهای سخت و محکم در دست می‌گرفتند و مسابقه را شروع می‌کردند. با استفاده این دستکشها در هر مسابقه یکی از دو طرف حتماً سخت مجروح یا مقتول می‌شد سبب شد که مسابقه‌های بوکس بدین شکل ترک شود. در واقع بازی بوکس با از بین رفتن مسابقه‌های المپیک توأم گردیده و در سال ۴۰۰ بعد از میلاد قهرمانان ورزشهای مختلف بوکس را به کلی فراموش کردند. در همان عصر یا چند قرن بعد ورزش کشتی گیری که مخاطرات ان کمتر از اینگونه بوکس‌ها نبود متداول شد و از ورزشهای عمومی گردید.

مقارن با آغاز قرن هیجدهم مجدداَ بازی بوکس و کشتی گیری که هر دو از بین رفته بودند شروع شد بطوریکه حکایت می‌شود یک نفر کشیش ایتالیایی که نامش «سن برنادن» بود به جوانان عصر خود فن بوکس را می‌آموخت و منظورش از این عمل این بود که دوئل (مبارزه با شمشیر) را که پیوسته به مرگ یکی از دو حریف پایان می‌یافت منسوخ نماید و به جای آن نبرد با مشت که خطر آن کمتر است متداول کند. سن برنادن رواج این فن را یک نوع احسان و نیکوکاری می‌دانست از این رو او را پدر بوکس نامیده اند.

در لندن هم یکی از استادان شمشیر بازی به نام جمس فیک مدرسه ورزش بزرگی دائر کرد که گذشته از تعلیم شمشیر بازی و نیزه‌پرانی و غیره فنون بوکس را نیز به شاگردان خود می‌آموخت.

جمس فیک برای مشت‌زنی قواعد و قوانین مخصوصی وضع نکرد بلکه مثل امروز محوطه‌ای که اطراف آن با طناب محصور است ایجاد کرد و به شاگردان خود چنین اجازه داد که در حین بوکس حق دارند یکدیگر را گرفته و به شکل کشتی به زمین زنند در این کشتی‌گیری هر کس که بر زمین نمی‌خورد فاتح محسوب می‌شد. برای این چنین مسابقه‌ها چنانکه ذکر شد قواعد خاصی وضع نشده بود از این لحاظ بسیار خطرناک می‌شد و داوطلبان بوکس پس از محاربه مشت و گلاویز شدن با یکدیگر گاهی هر دو به زمین می‌خوردند و در نتیجه تعیین و معرفی فاتح بسیار مشکل می‌شد.

پس از ایجاد بوکس به این صورت یکی از استادان ورزشکار انگلیسی موسوم به چک بروکتون در سال ۱۷۴۹ در مسابقه‌ای که داور قوانین و دستورات مخصوص وضع کرد وسعت میزان مسابقه و عده اشخاصی که حق ورود به محوطه میدان بازی را داشتند معلوم کرد. ولی هنوز این بازی به طور رسمی معمول نشده بود و در هر جا که مشت زن‌ها مسابقه می‌دادند پلیس آنها را متفرق می‌ساخت.

در قرن هیجدهم با اینکه انواع ورزشها در انگلستان بحد اعلاء ترقی خود رسید و قهرمانان بسیاری دیده می‌شد به این دلیل هیچ اهمیتی به این ورزش نمی‌دادند که آن را ورزشی خطرناک می‌دانستند زیرا تصور می‌شد که یکی از داوطلبان حتماً بایستی کشته یا سخت مجروح گردد.

جون جاکسون که از استادان بوکس قرن هیجدهم بود تدریجاً بوکس را رسمی کرد و چون خود استاد بی نظیری بود در هر مسابقه مبالغ هنگفتی عاید او گردید زیرا از همان موقع جوائز سنگینی برای قهرمانان این فن معین شده بود. این شخص اولین مشت زن و قهرمان عصر خود بود و توانسته بود این ورزش را در دنیا رواج دهد.

در سال ۱۸۳۵ جمس پورله ورزشکار انگلیسی این ورزش را به آمریکا برد. ولی پیشرفت آن به قدری سریع بود و به اندازه‌ای آمریکائی‌ها به این ورزش راغب بودند که در سال ۱۸۶۰ یعنی ۲۵ سال پس از ورود این ورزش در آمریکا جون سن هیس آمریکایی توانست در سرزمین انگلستان که این بازی وضع شده و قرنها قهرمانان دنیا از آن مملکت بوده‌اند فاتح گردد و در تمام دنیا بی رقیب باشد.

با آنکه جک بروگتون مدتها بود که دست کش مخصوص بوکس را اختراع کرده بود ولی بیش از یکی دو مورد آن را به کار نبرده بودند و در اکثر مسابقه‌ها با مشت گره شده و بدون دست کش با یکدیگر می‌جنگیدند از همین جهت مدت مسابقه و دوره آن خیلی طول می‌کشید طویل‌ترین دوره‌ای بوکس که در سال ۱۸۲۴ در ۲۳ ژوئیه بین قهرمانان آمریکائی میکه مادن و بیل هایس انگلیسی در انبرگ انگلستان انجام شد. این مبارزه جمعاَ شش ساعت و سه دقیقه بطول انجامید.

ورزش بوکس با وضعیت کنونی از سال ۱۸۹۰ یعنی پس از آنکه مارکیز کوئینزبری قواعد جدیدتری وضع کرد و استعمال دست کش بوکس را رسمی کرد شروع شد. او مدت هر دوره بوکس را سه دقیقه و فواصل بین دورها را یک دقیقه معین کرد و چون این دستور می‌توانست نتیجه نیکویی برای ورزیدن و رفع خستگی بشود از طرف عموم ورزشکاران دنیا قبول شد و طریقه‌ای که کینز معین کرده بود متداول و مرسوم گردید.

برای اولین دفعه مسابقه با وضع جدید در سال ۱۸۹۲ در هفتم سپتامبر در ارولئون بین جون سولیوان آخرین قهرمان مشت‌زن بدون دست کش که قهرمان تمام آمریکا بود و جوانی بیست و شش ساله موسوم به جمس می‌کوربت که او نیز آمریکائی و ار رقیب خود دو سال کوچک‌تر بود انجام و پس از ۲۱ دوره (راند) مبارزه قهرمان قدیم دنیا که بدون دستکش عنوان و مقام عجیبی پیدا کرده بود مغلوب قهرمانی شد که با دستکش بوکس را آموخته بود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 1,603
  • بازدید کلی : 60,833